هوشمند اسپرت

اخبار اطلاعات دنیای ورزش

هوشمند اسپرت

اخبار اطلاعات دنیای ورزش

آیا می توان‌ تمرینات EMS موضعی و عمومی تن را ترکیبی اعمال کرد ؟

تمرینات EMS موضعی و عمومی : آیا می توان‌ اقسام تمرینات EMS موضعی و عمومی تن را به شکل ترکیبی اعمال کرد ؟ ابتدا مقصود تمرینات را معین نمائید . آیا هدف چربی سوزی دارید یا بیشتر حجم‌ عضلات مد نظر‌ خواهد بود ؟ آیا تصمیم دارید بر ناحیه ای ویژه عمل نمائید یا شکل‌ گیری کل تن مورد نظر شماست ؟ با ما همراه باشید در وی آی پی فیت

ثبت نام باشگاه ایکس بادی نیاوران

ثبتنام باشگاه ایکس بادی نیاوران  

بهتر خواهد بود تمرینات EMS با مسافت ۴۸ الی ۷۲ ساعته اعمال گردند . اجرا تمرینات به شکل پیوسته خستگی‌ و انسداد های عضلانی تولید می نماید . در بعضی شرایط‌ می توان‌ راه های موضعی و تمرینات عمومی تن را با فواصل کمتری ادا کرد . به عنوان نمونه چنانچه هدف کسر سایز بخش شکمی را دارید و همزمان طرح ورزش‌ کسر وزن‌ دارید ، قادر خواهید بود با فواصل یک روز‌ درمیان شیوه موضعی و سیستمیک را با هم تلفیق بکنید . در دستور کار تمرینی ازدیاد سایز عضلات فواصل زیادتر را در نگرش بگیرید تا عضلات مجال فراغت داشته باشند .

 

فواید تمرینات با ترغیب الکتریکی موضعی(Local EMS training) :

بر یک یا چند بخش هدف تن تمرکز‌ انجام می دهد و معالج می تواند قدرت ترغیب الکتریکی را در مکان بالاتر ببرد . جریان خون موضعی در بخش ازدیاد می یابد و در پی آن برداشت‌ چربی موضعی زیادتر می گردد . همچنین در این متد می توان‌ بر عضلات بی‌قدرت تمرکز‌ نمود و تمرینات توانبخشی ویژه اعمال نمود . در سوزش های مفصل‌های تحمل‌ کننده وزن‌ همانند زانو و مچ پا می توان‌ با استوارسازی عضلات ، فشار‌ وارد بر مفصل ها و در پی آن سوزش را کسر داد‌ .
تمرینات EMS موضعی و عمومی

تمرینات EMS موضعی و عمومی

فواید تمرینات با ترغیب الکتریکی عمومی تن (Total body EMS training) :

در این شیوه عضلات درشت تن کارآمد می گردند و متابولیسم زیاد می گردد. کالری سوزی هنگام ورزش‌ ازدیاد می یابد و با فعالیت کمتر در مقابل به حالت بی ابزار ، تپش قلب‌ بالاتر می رود‌. به اضافه اینکه پس از ورزش‌ هم تا مدتی روی سوخت‌وساز(بدن) تاثیر می گذارد . در اشخاص بی‌تجربه که تمرینات قدرتی را آغاز کرده اند ، این تحریکات یاری می نماید که کارآمد گردیدن عصبی‌ عضلات سریعتر رخ دهد‌ و روال سایز گیری عضلانی با شتاب بیشتری انجام گردد .
تمرینات EMS موضعی و عمومی

تمرینات EMS موضعی و عمومی

به سبک حرفه ای ها شروع کنید

همه چیز در باشگاه وی آی پی فیت طبق اصول و تخصصی مربیان حرفه ای صورت خواهد گرفت باشگاه وی آی پی فیت توسط کادر مجرب و کارشناسان ارشد رشته های تربیت بدنی و با گذراندن دوره های تخصصی به صورت رسمی از سال 1398 آغاز به کار نموده است.

مراکز ایکس بادی در تهران | ایکس بادی شمال تهران | ایکس بادی نیاوران | ایکس بادی پاسداران | ایکس بادی اقدسیه | ورزش ایکس بادی در تهران | قیمت ایکس بادی | بهترین باشگاه ایکس بادی در تهران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد