هوشمند اسپرت

اخبار اطلاعات دنیای ورزش

هوشمند اسپرت

اخبار اطلاعات دنیای ورزش

با تمرینات EMS قوی و سرحال بمانید

با تمرینات EMS قوی و سرحال بمانید : معروف خواهد بود که بدن خوب و تندرست صحت روان‌ را ازدیاد می بخشد . تمرینات مرتب یک شیوه خیلی عالی‌ برای تمدد اعصاب اشخاص خواهد بود ، توان را تخلیه‌ می نماید ، و پس‌ازآن حس سرزندگی را مجدد به دست می آورد . برتری بسیار تمرینات EMS در حصول به این احساسات باطنی در وقتی خیلی کوتاه‌ ، آن را به گزینه ای بسیار خوب برای متخصصان درگیر‌ ، والدین شاغل و کسانی مبدل می نماید که خواهان روش هایی نوین برای نگهداری صحت خودشان می باشند . این شیوه بیشتر به وسیله افرادی بکارگیری می گردد که تمایل دارند سنخیت تن و فرم‌ جثه خویش را به روشی اثربخش ، ایمن و فوری عافیت بخشند با ما همراه باشید در وی آی پی فیت

ثبت نام باشگاه ایکس بادی نیاوران

ثبتنام باشگاه ایکس بادی نیاوران

  این شیوه تا حد بسیاری در فیزیوتراپی هم مصرف خواهد داشت و ثابت‌ گشته است‌ که به اشخاص پس از مریضی هایی که به نیرو عضلات آنها لطمه رسانده ، یاری می نماید . برای کسانی که صدمه دیدگی خویش را سپری کرده اند ، قدم های نخست به سوی شیوه حرکت کردن مجدد می تواند یک مشکل باشد‌ . تمرینات EMS به ترمیم بافت‌ مصدوم و ترمیم عضلات یاری می نماید .

یکی دیگر از فواید تمرینات EMS این خواهد بود که هیچ‌ گونه‌ فشار‌ مازاد بر روی رباط‌ ها ، تاندونها و مفصل‌ها تولید نمی کند‌ . در تمرینات قدرتی در سالن های ورزشی ، ازدیاد حجم‌ عضلات با استعمال از وزنه ها پدیدآوری می گردد که می تواند منتهی به فشار‌ زیادی به مفصل‌ها گردد . منتها با تمرینات EMS ، هر ‘بار الکتریکی’ نتیجه‌ گذر جریان الکتریکی ، فشار‌ روی رباط‌ها‌ و عضلات را در کمینه مطلق‌ نگه می دارد‌ .

با تمرینات EMS قوی و سرحال بمانید

با تمرینات EMS قوی و سرحال بمانید

جلسات ممارست EMS تنها برای ۲۰ دقیقه خواهد بود که یاری می نماید تن شما اندورفین آزاد‌ نماید . اندروفین به صورت فراگیر به عنوان “هورمون شادی” معروف می باشد ، به کاستن استرس یاری می کنند ، خلق‌ و خوی‌ عمومی شما را نیرودهی می کنند و حتی بی‌رغبتی و بیقراری را کسر می نماید . پس از ممارست EMS شما حس سبکی‌ و آسودگی می نمائید و به اضافه الگوی خواب‌ شما بهتر می شود . به طور یقین همه چیز به شما حس خوبتری می دهد .

این ممارست ها تنها برای ورزشکاران نخواهد بود . برای همگی می باشد ! سلبریتی ها و ستاره های معروف این شیوه را به‌ازای تمرینات ورزشی قدیمی گزینش کرده اند و بی‌اندازه تحت‌ اثرگذاری نتایجی که در کاستن سلولیت ، استحکام پوست‌ و کسر چین‌ و چروکهای ظاهری‌ داشتند ، قرار گرفته اند . EMS با ترغیب بافت‌ عضلانی عمق‌دار زیر‌ سطح‌ ، جریان خون را در پوست صورت و بافت‌ همانند آن عافیت می بخشد . این شیوه گردش‌ خون را زیاد می نماید ، به پاک کردن سم‌ها یاری می نماید ، پوست صورت را شفاف تر و خوب تر می نماید . عضلات را پرحجم تر نشان‌ میدهد که چهره هموار تر و جوان‌ تر به نگرش می رسد ، زیرا جوانی و درخشش از نتیجه های تمرینات مطلوب و عالی خواهد بود .
با تمرینات EMS قوی و سرحال بمانید

با تمرینات EMS قوی و سرحال بمانید

علیرغم همگی این مزایا که در بالا‌ گفتیم ، از خاطر نبرید که یک ممارست ۲۰ دقیقه ای می تواند خیلی سرگرم‌ کننده باشد‌ . در Xbody ، ما یقین حاصل‌ خواهیم کرد که از جلسات لذت‌ می برید‌ ، حس اتکا به نفس‌ زیادی می نمائید که به تندرستی شما بی‌اندازه یاری میکند . همین امروز برای یک جلسه‌ تمرین‌ تماس‌ بگیرید !

 

ثبت نام آنلاین با تخفیف ویژه در باشگاه ایکس بادی نیاوران، وی آی پی فیت VIP FIT

 

باشگاه‌ ایکس بادی شمال تهران

یکی از اهداف و تخصص های ما کاهش سایز شما خواهد بود این تناسب‌ اندام‌ را می توانید تا مدت زیادی حفظ کنید. ایکس بادی یکی از موثر ترین روش های ورزشی می باشد.

بعد از ثبت نام اولیه و تماس با باشگاه جلسه اول تست به صورت رایگان بوده و کاربرانی که از طریق سایت ثبت نام کنند شامل تخفیف ویژه خواهند شد. در صورت تمایل به ادامه دوره با توجه به نیازتان در استدیو ورزشی وی آی پی فیت ثبت نام شده و دوره ورزشی خود را شروع خواهید کرد.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و هزینه دوره ها با ما تماس بگیرید:

تهران، نیاوران، اطلس مال

شماره تلفن باشگاه وی آی پی فیت بهترین باشگاه ایکس بادی در پاسداران یا اقدسیه:
تلفن باشگاه وی آی پی فیت 09122727398

جهت رزرو و ثبت نام آنلاین در باشگاه لاغری ایکس بادی با شماره زیر تماس حاصل نمایید:
با ما در ارتباط باشید 02126379917

مراکز ایکس بادی در تهران | ایکس بادی شمال تهران | ایکس بادی نیاوران | ایکس بادی پاسداران | ایکس بادی اقدسیه | ورزش ایکس بادی در تهران | قیمت ایکس بادی | بهترین باشگاه ایکس بادی در تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد